понеделник, 19 декември 2011 г.

Пожелания за Св Валентин

Най-често за Св Валентин се пожелава любов. На английски език пожеланието е Happy Valentines Day. Следват избрани пожелания за Св Валентин, с които да поздравите любимия или своите близки, които обичате:

Когато те видях за първи път, се влюбих в теб, и след това всеки път, когато те виждах, моята любов нарастваше - това е силата на любовта, това е любовта, която прави всичко красиво!

Любовта не е изпит, който може да се вземе или не,
Любовта не е конкурс с победа или загуба,
Но любовта е чувство, в което те е грижа за някого повече от себе си ...
Честит Св Валентин!

Скъпи мой любим,
Има 3 стъпки към щастието:
1. Ти
2. Аз
3. Нашите сърца
4. Вечността!
Ще те обичам, докато сърцето ми спре да бие!
Честит Св Валентин!...

Скъпа моя,
Имам нужда от теб в живота ми, защото те обичам.
Обичам те завинаги! Целувки!
Честит Св Валентин!

Обичам те и се надявам и се надявам всичките ти мечти се сбъдват и да имаш щастлив живот, изпълнен с любов и споделен с мен.

Ти си най-специалният човек в моят живота ми и аз те обичам с цялото си сърце. Ти си в мен, в моите мисли и в сънищата ми. Без теб животът ми губи своето значение. Дори един час без теб, причинява болка в сърцето ми. Честит Св Валентин!

Искам да знаеш, че те обичам от дъното на сърцето ми. Ти си най-хубавото нещо, което се е случвало в моят живот. Без значение какво ще се случва в бъдеще. Аз винаги ще бъде с теб. Обичам те лудо! Честит Св Валентин!